Tk/TR Omega Seamaster 300 - Master Chronometer met vintage sausje😋

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop
Merk en model: Omega Seamaster 300 (233.32.41.21.01.002)
Diameter:41
Leeftijd:sept '22
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):sept’22
Factuur en/of certificaat: Garantiecertificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set met doos/pasjes
Verzendkosten of afgehaald:beide
Conditie (krassen, werking etc):ongedragen
Soort uurwerk en kaliber:master co-axial chronometer caliber 8400
Vraagprijs:5000€
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

40 likes

Free sprung-balance with silicon balance spring, two barrels mounted in series, automatic winding in both directions. Bridges and the oscillating weight are decorated with exclusive Geneva waves in arabesque.
Self-winding movement with Co-Axial escapement. Resistant to magnetic fields greater than 15,000 gauss.

5 likes

Gisteren iemand voor 4100€ :rofl::rofl:
Ik heb al redelijk wat voorstellen gehad maar dit was wel het dieptepunt.
Andere geïnteresseerden gun ik wellicht 100€

6 likes

Ik kwam hem in wat dragen wij vandaag tegen op een meesterlijke bandkeus

4 likes

Wristshot op nato

4 likes

Iemand een Speedmaster Tokyo 2020 te ruil?

3 likes

of een witte Globemaster Constellation?

2 likes

4700€, maar je kunt natuurlijk ook voor deze gaan:
Seamaster 300 Co-Axial Master Chronometer 41 mm - 234.32.41.21.01.001 | OMEGA® (omegawatches.com)

Maar voor dat geld heb je er een Tudor BB Smiley bij :smiley:
https://www.horlogeforum.nl/t/tudor-black-bay-smiley-rose-eta-2630-blauw/463921/52

1 like

Ik heb een mooie Tudor Bucherer gezien en was daarom deze SM300 al nog meer aan het afprijzen, maar net voor ik op antwoorden drukte kwam ik bij zinnen :slightly_smiling_face:

2 likes