TK/TR: Omega Seamaster Co-Axial

Deze Omega enige tijd terug via een ruildeal gekregen van ‘Angelini Watches’. Voor eventuele meer en betere foto’s, dan staan die nog op zijn website.

Eventuele (in)ruil is mogelijk, ik ben zelf wel kritisch. Mocht je iets willen voorstellen, stuur mij een foto en ook concreet jouw voorstel i.p.v. dat ik het voor je moet invullen. Cashdeal geniet de voorkeur.

Merk en model: Omega Seamaster Co-Axial
Diameter: 41mm
Leeftijd: 2010
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): onlangs 2024
Factuur en/of certificaat: N/A
Originele doos en/of eventuele accessoires: N/A
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen regio Hilversum of verzekerde verzending kosten koper
Conditie (krassen, werking etc): Prima conditie, in gebruikte staat. Op de kast links zit een klein duikje. Een polijstbeurtje zou het horloge wel sieren. De bezel is nette staat. Het uurwerk loopt zeer netjes.
Soort uurwerk en kaliber: automatisch, 2500
Vraagprijs: €3250,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

15 likes

Up!

1 like

Price drop naar €3000

Omhoog!

(In)ruiloptie is niet meer van toepassing.

1 like