TK/TR: Omega Seamaster Planet Ocean GoodPlanet GMT

Te koop en/of te ruil:

Merk en model: Omega Seamaster Planet Ocean Goodplanet GMT
Ref: 232.30.44.22.03.001
Diameter: 43,5mm
Leeftijd: 03-2017, nog garantie tot 03-2022
Papieren, doos en eventuele accessoires: Meer dan complete set. Alle originele toebehoren, en daarnaast nog een verstelbare stalen vouwsluiting, en een originele rubberen OMEGA band plus vouwsluiting.
Verzendkosten of afgehaald: Kan beiden. Ik woon in Zeeuws Vlaanderen maar werk in omgeving Amsterdam dus ergens op een veilige locatie afspreken kan ook.
Glas: dubbelzijdig ontspiegeld saffierkristal en voorzien van saffier zichtbodem.
Kleur wijzerplaat: marine-blauw, soms de neiging zwart over te komen en in het zonlicht weer felblauw. Prachtig!
Materiaal kast: roestvast staal
Materiaal band: roestvast staal én een rubberen band
Conditie (krassen, werking etc): In zeer, zeer goede staat
Soort uurwerk en kaliber: Omega automaat kaliber 8605 met GMT functie en snelverzet voor uren.

Vraagprijs: € 4.900,00 (dit is dus inclusief de extra verstelbare vouwsluiting en rubberen band+vouwsluiting twv € 695,00)

Ik bied mijn Omega Seamaster Planet Ocean Goodplanet aan. Met een beetje twijfel eerlijk gezegd want wat een fantastisch horloge is dit! Maar de behoefte aan “weer wat anders” groeit, vandaar dat hij hier nu te koop of te ruil staat.

Dit horloge werd origineel geleverd met ofwel een stalen band, ofwel een donkerblauwe rubberen band met vouwsluiting. De mijne kwam origineel op staal. De stalen band komt standaard met de “gewone”, niet verstelbare vouwsluiting. Ik heb hier een Omega verstelbare vouwsluiting, en de originekle rubberen band met vouwsluiting bij gekocht in juni, twv € 695,00 (zie factuur). Hierdoor heb je een zeer veelzijdig horloge die bovendien ook nog eens altijd als gegoten zit!

Kopen kan, maar: ruilen is ook een optie waarbij mijn voorkeur uitgaat naar een modern horloge in zeer goede staat in full set. Merken die kans maken zijn oa Omega, Rolex, Breitling, IWC, Cartier, Panerai. Cash up of Cash down is mogelijk.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

15 likes

Ennnnnnn de ruil is een feit…!

Thx HF!