Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil namens een vriend deze zomer klatser. De witte plaat en de onlosmakelijke verbondenheid met Mr. Bond maakt dit het ultieme zomerhorloge in combinatie met jouw gele Speedo . Zo goed als ongedragen en voorzien van houten Omega doos, omdoos, hangtag, pasjes en factuur maken deze set mega compleet. Oorspronkelijk in Nederland geleverd door Ace Jewelers in Amsterdam.
Merk en model: Omega Seamaster White
Diameter: 42 mm
Leeftijd: juli 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): januari 2023
Factuur en/of certificaat: Beide
Originele doos en/of eventuele accessoires: Op OEM rubber en geleverd als full set.
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk waarbij verzending voor rekening en risico van de koper.
Conditie (krassen, werking etc): Ongedragen, ik kan niets vinden maar hou het op 97/100.
Soort uurwerk en kaliber: Omega 8800 co-axial chronometer.
Vraagprijs: € 4.700,- (€ 1.300,- onder list price) of te ruil met een cash-up van mijn kant voor een Rolex Datejust 41 in vergelijkbare staat.
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).