TK/TR: Omega SM300 watchco

Na veel twijfel toch eens kijken of er Intresse is voor mijn Omega 300 watchco.
Het horloge is sinds feb 2020 in mijn bezit en is in maart van dat jaar (aantoonbaar) door Koen onderhouden.
Cash is king maar ook voor inruil sta ik open.

Inruil wel redelijk specifiek, onderstaande modellen is de richting waarin ik vervanging zoek.
Tudor BB58 (voorkeur blauw maar zwart is ook een optie)
Tudor Big Block
Rolex DJ (voorkeur two tone)
Breitling Avenger (chrono en niet groter dan 45mm)
Breitling Aerospace advantage
JLC reverso gran’ sport

Zowel cash up (niet te gek) als cash down mogelijk.
Mijn vraagprijs is (ruim) de goedkoopste die ik online kan vinden, wil je de chrono24 prijs voor jouw horloge dan kan dat wanneer je voor de mijne ook de chrono24 prijs betaald.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil:

Merk en model: Omega SM300 165.024/166.0324 watchco
Diameter: 41,5
Leeftijd: niet bekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): feb 2020
Factuur en/of certificaat: niet aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: de bekende omega rode service etui
Verzendkosten of afgehaald: sterke voorkeur voor fysieke overdracht
Conditie (krassen, werking etc): nette gebruikte staat, geen grote butsen of krassen. Achterzijde duidelijke bandenwissel sporen.
Soort uurwerk en kaliber: omega 552 (aantoonbaar onderhouden maart 2020)
Vraagprijs: 4950 op omega nato, 5150 met omega nato en originele omega mesh.

Mijn uitgebreide NA topic: https://www.horlogeforum.nl/t/na-seamaster-300-165-024/250523

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

52 likes

Up… wel wat interesse nog geen deal.

Prijsverlaging omdat ik in de vraagprijs toch al rekening hield met pingelaars. 4750 op nato en voor 4950 krijg je de mesh er ook bij.

2 likes

Warm weer, het geld uitgegeven aan ijsjes en waterparken/dure vakanties ik snap het wel.

Laatste poging voor ik hem internationaal ga posten op andere fora: 4500 op omega nato 4700 krijg je de (briljante) omega mesh er bij. Het is voor zover ik kan vinden ruim de goedkoopste van het net.
Je kunt altijd een bod of ruilvoorstel doen.

3 likes