Te koop of te ruil: mijn in uitmuntende staat verkerende Omega Speedmaster Chronoscope. Ik heb het horloge afgelopen september verkregen via een ruildeal met een gewaardeerd en actief HF lid. Het horloge is in maart 2023 in Nederland uitgeleverd en is later in 2023 voor een controle opgestuurd geweest naar Omega. Alle papierwerk en certificaten zijn aanwezig, inclusief de Omega garantiepas.
Het horloge verkeert technisch en optisch is een uitstekende staat, het is nauwelijks gedragen. Het horloge heeft krasvast saffierglas met anti‑reflecterende coating aan beide zijden en wordt gecombineerd met een roestvrijstalen band. De sluiting heeft de prettige Omega comfortafstelling. Gangreserve is 60 uur, waterbestendigheid is 5 bar / 50 meter.
Ondanks deze mooie specificaties, blijk ik helaas onvoldoende een klik het horloge te hebben, waardoor het nauwelijks draagtijd heeft gekregen. Dat is ook meteen de reden van verkoop is.
Ik sta ook open voor een ruil. Hoewel ik kritisch ben, wil ik op voorhand geen horloges uitsluiten. Cash-up en down zijn beide bespreekbaar. Ik word warm van vintage Rolex en Tudor. Daarnaast houd ik me aanbevolen voor een mooie Jaeger LeCoultre Memovox. Andere leuke en originele inruilvoorstellen zijn ook welkom.
Merk en model: Omega Speedmaster Chronoscope (Referentie 329.30.43.51.02.001)
Diameter: 43mm
Leeftijd: 22/03/2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 09/2024
Factuur en/of certificaat: Alle Omega ‘papierwerk’ aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, Nederlands geleverd.
Verzendkosten of afgehaald: Face-to-face overdracht op gezamenlijk af te spreken neutrale locatie
Conditie (krassen, werking etc): Zeer nette staat, bijna geen draagsporen
Soort uurwerk en kaliber: Omega 9908 handopwinder, 60 uur gangreserve
Vraagprijs: EUR 6.750
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).