TK/TR Omega speedmaster pro 3861 sapphire + extra big box

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: omega speedmaster pro 3861 saffier
Diameter: 42
Leeftijd: 07/2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 07/2022 eerste eigenaar
Factuur en/of certificaat: ja ( eugene van baal )
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: beiden, verzending op kosten en risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): 99.5% geen krasjes
Soort uurwerk en kaliber: Metas
Vraagprijs: 6750 EUR
Ruilwaarde 7000 EUR ( list 8900 EUR )
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Bij deze gaat mijn Omega speedmaster 3861 sapphire de verkoop in.

Met spijt in het hart gaat deze weg op funds vrij te maken voor een nieuwe aankoop.

Een ruil kan ook met de volgende modellen mits in mint condition: tudor BB54 + cash, tudor Pelagos 39 + cash, tudor prince date day two tone + cash, rolex explorer 36, rolex date just 36, tudor bb58 zwart + cash

Het gaat om een full set.

Dwz het horloge in mint staat, doos, omdoos, extra links, hangtag, pasjes en als extra de moonwatch big box van de 1861

( de fles champagne zit er niet meer bij, die is intussen leeg :face_with_peeking_eye: )

Voor meer foto’s of vragen stuur gerust een pb.
De voorkeur gaat naar afhalen en F2F afspreken, zo kan de koper alles bekijken bij een kop koffie, het horloge passen en de stress van verzenden ontlopen.

Eventuele referenties van vorige verkopen zijn ook te vinden op het forum. Wie iets van me gekocht heeft in het verleden kan beamen dat mint ook echt mint is :smiling_face:

44 likes

Upje, al enkele mooie ruilvoorstellen gehad en enkele geinteresseerden maar nog geen verkoop.

2 likes

Upje, nog steeds de voorkeur naar verkoop maar een ruil met een explorer 36mm of een mooie neo vintage in zeer goede staat us zeker bespreekbaar

3 likes

Up voor deze prachtige overcomplete set, ruilen met een bb54 met cash up is ook een optie

De voorkeur gaat uiteraard naar een explorer 36

7 likes

Upje vor deze in perfecte staat verkerende speedy

Enkele explorers te ruil aangeboden gekregen, enkel niet in de beste staat dus iemand die een bb54 heeft?

7 likes

Upje

6500 incl de 1861 big box

Het horloge blijft nog een weekje te koop
Staan, indien niet verkocht blijft hij in de verzameling.

7 likes

Laatste upje, enkele geinteresseerden maar nog geen doorhapper.

hij blijft nog tot eind deze week erop staan, daarna blijft hij ik de verzameling.

Geen ruilvoorstellen meer.

4 likes