TK/TR Oris Artelier Skeleton

Te koop en/of te ruil: Oris Artelier Skeleton

Merk en model: Oris Artelier Skeleton
Diameter: 40 mm
Leeftijd: 2009
Papieren, doos en eventuele accessoires: complete set met doos en papieren
Verzendkosten of afgehaald: Liefst ophalen
Conditie (krassen, werking etc): Werkt goed. Het horloge heeft geen krassen. Op het metaal van de gesp zitten wel gebruikssporen.
Soort uurwerk en kaliber: Oris 734
Vraagprijs: 1000 Euro
Ruilen: Ik ben zelf op zoek naar een Tudor Pelagos, maar hoor ook graag andere voorstellen.
Stuur me maar een persoonlijk bericht!

Ik heb het horloge gekocht om bij mijn pak te dragen maar aangezien ik vrijwel nooit meer een pak draag, draag ik het horloge veel te weinig.

Het uploaden van de foto’s ging niet helemaal goed. Scherpere foto’s kan ik eventueel wel mailen.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

5 likes

Up!
Ik wacht nog op een goed bod of een ruilaanbod. Ben zelf op zoek naar een Tudor Pelagos of een Omega Speedmaster.

Up! Met een (vraag)prijsverlaging naar €950. Doe een leuk bod en wellicht komen we er uit!

Inmiddels een speedmaster gekocht dus ik heb liever cash dan een ruil maar een voorstel doen kan altijd.

Een up met foto’s

Up!

Prijsverlaging naar €900!

1 like

Up!

Up!

Up!

Horloge is verkocht. Advertentie mag verwijderd worden.