TK/TR Panerai Due PAM 755

Te ruil / te koop:

Ruil is enkel tegen een (vintage) Rolex DJ en/of Rolex Explorer. Verkoop heeft de voorkeur zodat ik zelf kan zoeken naar een leuke Rolex. Rolex tools zijn het toch wel voor mij, al wint de flipperitus het steeds. Dat gezegd hebbende, het is wel een echt toffe Panerai…

Oude advertentie overgenomen met toestemming van de vorige eigenaar. Staat van het horloge is nog hetzelfde.

De Panerai Luminor Due

Dé Panerai voor mensen met normale polsen. Prachtige antraciet sandwich dial, perfecte maat, 3 dagen gangreserve, super plat en comfortabel op de pols.

Merk en model: Panerai Due PAM 755
Diameter: 38mm
Leeftijd: december 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 6 maart 2025 (precies een maand :joy::face_with_peeking_eye:).
Factuur en/of certificaat: Garantiepas, vorige eigenaar heeft hem online registreerd met garantie tot 2028. Dus nog 3 jaar garantie.
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos en omdoos, boekje, ongedateerde garantiepas.
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede staat. Glas is krasvrij, kast ook geen zichtbare gebruikssporen. Alleen op de zijkant van de gesp wat gebruikssporen. Werkt perfect. Garantie tot december 2028. Originele lichtbruine band is gedragen. De band op de foto komt erbij. Die is zo goed als nieuw.
Soort uurwerk en kaliber: Panerai automaat (OP XXXIV)
Vraagprijs: €4.250

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

57 likes

Up!!

Mooi he.

18 likes

Kom maar door met je DJ :kissing_heart:

1 like

Up!

15 likes

Wie pakt er door?
Ook te ruil voor een mooie Tudor Blackbay Chrono. Maar nog steeds het liefst te koop of te ruil tegen een scherpe 4/digit DJ met fluted bezel :ok_hand:

3 likes

Snap er niks van… zo’n tof horloge!
Ik ga niks van de prijs doen, er is altijd wel wat te onderhandelen. Maar dit is het gewoon waard en anders blijf ik er maar mee zitten.

Ik wil graag weer een ander horloge omdat ik toch meer van de stalen banden ben. :ok_hand: je mag altijd wat aanbieden ter ruil, nee heb je. Liefst wel wat van rond dezelfde waarde. Heb niet zo’n zin om te downgraden.

Een mooie Planet ocean van Max 42mm lust ik ook wel btw. En ook een leuke Speedy. Die werd mij eerder ook aangeboden ter ruil, maar toen was ik er nog niet klaar voor :joy:

19 likes

Up! Nog steeds beschikbaar.
Op 100 euro verschil er niet uitgekomen tot een ruildeal, dus we gaan weer verder :joy::+1:

6 likes

Upje.

Heeft niemand een mooie DJ en/of explorer in de aanbieding? :sunglasses:

3 likes