TK/TR : Panerai Submersible 42mm PAM02683

Te koop / te ruil

Merk en model: Panerai Submersible 42mm PAM02683
Diameter: 42mm
Leeftijd: 25-05-2023
Via ruil verkregen op het forum
Factuur en/of certificaat: ingevulde garantiekaart (garantie t/m 24/5/2031 !) Garantiekaart niet afgebeeld. Ligt bij DNK.
Originele doos en/of eventuele accessoires: volledige set zoals afgebeeld. INCLUSIEF 3 originele Panerai banden (de grijze stoffen heb ik recent bijgekocht t.w.v. 225,- euro) én een stoere lerenband (twv. 100,- euro) Verder alle tools, tags etc zit erbij dus completer kan het niet !

Verzenden, ophalen of bezorgen: Ophalen regio Utrecht of in overleg, wordt niet verzonden.
Conditie (krassen, werking etc): prachtstaat! Ik kan werkelijk niets ontdekken
Soort uurwerk en kaliber: automaat. P.900 caliber
Waterdichtheid “30.0 bar (~300.0 meter)”

Prijs bij koop : 6.950,- euro voor de hele set zoals afgebeeld (lijkt me een erg scherpe prijs)
Ruilprijs zet ik op 7.450,- euro.

Voor (in)ruil komt enkel een Tudor Pelagos 39mm in aanmerking. Graag enkel fullset en in een vergelijkbare nette staat. Gelieve niets anders aan te bieden !

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild :white_check_mark:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

13 likes

UP voor deze beauty :smiley:
Voor wie ‘m nog niet heeft gezien

5 likes