TK/TR Phoibos PY007C (submariner homage)

Dit was het horloge wat voor mij de hobby echt deed beginnen. Ik heb er erg veel plezier van gehad, maar sinds ik mijn Tudor BB58 heb draag ik deze niet veel meer. Om deze reden mag deze naar een nieuwe eigenaar!

Aangeschaft in november 2018 bij officiele Phoibos europe website voor €279,- inmiddels niet meer verkrijgbaar

Merk en model: Phoibos PY007C
Diameter: 40mm
Leeftijd: November 2018
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set (4 ongebruikte links)
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen in randstad, gratis verzending gedurende de corona tijd
Conditie (krassen, werking etc): Vanaf november 2018 tot januari 2020 was dit mijn daily watch. Ik droeg hem ongeveer 5 dagen per week, overwegend op de stalen band. Hierdoor zitten er op de clasp en band gebruikerssporen (krassen). Op de kast zelf zitten erg weinig gebruikerssporen. De keramische bezel en saffierglas zijn in perfecte conditie.
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 9015
Vraagprijs: €120,- (heb je iets leuks om te ruilen kan dat ook. Iets onder de 40mm)

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

!
!

11 likes

Up!

1 like

Verkocht!