TK/TR Rado Hyperchrome 1616 Black

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Hoewel er op dit Forum niet veel liefde is voor Rado, toch even peilen naar de interesse. Dit ultracomfortabele keramisch uurwerk is de opvolger of moderne versie van de Cape Horn (1616 verwijst naar het jaar waarin twee Nederlandse ontdekkingsreizigers, Willem Schouten en Jacob Le Maire, Kaap Hoorn ontdekten).

Merk en model: Rado Hyperchrome 1616
Diameter: 46 (= lug tot lug, dus draagt kleiner dan de maat doet vermoeden)
Leeftijd: 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 07/2020
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja
Verzendkosten of afgehaald: otk
Conditie (krassen, werking etc): als nieuw (sticker hangt blijkbaar nog op de caseback)
Soort uurwerk en kaliber: Rado Calibre 764 (ETA C07.621, Powermatic 80 mod).
Vraagprijs: 2.300,00 EUR (list: 3.050,00 EUR)

https://www.youtube.com/watch?v=rMioosn6KeY

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

13 likes

Een beetje zoals verwacht, weinig animo voor deze superlicht dragende Rado. Prijs gelijk met 100,00 EUR naar beneden. (In)ruil is mogelijk, mits mijn smaak, recent en enkel full sets.

Op Chrono gaat ie duurder, maar ik doe er nog es 100,00 EUR af. Voor 2.100,00 EUR is deze comfortabel dragende Rado van jou.
Omdat de reeds gedeelde foto’s niet van zo’n beste kwaliteit zijn, hierna nog wat beelden van het internet:

2 likes

Nogmaals onder de aandacht. Bang voor de diameter? Niet nodig, met zijn 46 mm (= lug-to-lug) is hij zelfs 1 mm kleiner dan een Black Bay 58 lug-to-lug.
Niet eens met de prijs? Doe een bod en mss komen we er uit.
Ook (in)ruil is mogelijk.

Price drop, naar 2.050,00 EUR!

1.950,00 EUR dan?