TK/ TR: Rolex datejust 1601 bj 1963, 3095 euro

Het verplichte (!) rijtje:

Te koop/geen inruil: Kort maar krachtig omschrijft mijn bezit van dit horloge. Ik heb het horloge vorig jaar overgekocht van een forumlid, maar kom erachter dat de datejust niet mijn horloge is en komt zodoende weer te koop. Het horloge verkeerd in nette staat en loopt zuiver. Bezel is nog mooi scherp en de lugs ook nog netjes. Onderhoud historie is niet bekend, service lijkt qua afwijking in ieder geval niet nodig. Komt met een aftermarket jubilee band zonder doos of papieren. Geen inruil verzoeken aub.

Merk en model: Rolex Datejust 1601

Diameter: 36

Leeftijd: 1963

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): November 2024

Factuur en/of certificaat: Nee

Originele doos en/of eventuele accessoires: Nee

Verzendkosten of afgehaald: Ophalen geniet de voorkeur, opsturen kan ook waarbij het risico voor de koper is en betaling vooraf moet plaatsvinden.

Conditie (krassen, werking etc): Goed

Soort uurwerk en kaliber: Rolex Kaliber 1575

Vraagprijs: 3195

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

42 likes

Up! Prijs naar €3100,- kan iemand de titel aanpassen?

Inruil: ik heb me bedacht! Inruil mag zijn een bb54 /pelagos 39/monochrome of bb pro.

Up! Sta open voor een scherp bod.

5 likes

Up, prijs naar 3000. Kan iemand de titel aanpassen? Dank u🫶🏻

4 likes

Up

Up, prijs blijft 3000

1 like

Up

Upppppp

Hij is het geld in mijn ogen waard, foto’s doen ‘m geen recht!

4 likes

IMG_2007

7 likes

Ze zijn niet meer in trek denk ik?:scream: prijs blijft staan, maar mag wel weer omhoog🫶🏻

7 likes

Weet je wat? We gooien de prijs omhoog naar €3195,- hij is mooi genoeg, foto’s doen ‘m geen recht. Ik ontvang nu biedingen van €2500… voor dat geld blijft hij in de kast liggen.

Kan iemand de titel aanpassen? Dankjewel!:ok_hand:t3:

8 likes

Up

Up! Doe een net bod, ik heb wat nieuws op het oog. En ik heb geen geduld.

Prijs mag €100,- naar beneden, wil iemand de titel aanpassen?:face_with_peeking_eye:🫶🏻

1 like