TK/TR: Rolex Datejust Rhodium Diamond Dial 126334

Te koop en/of te ruil:

Omdat ik mijn Datejusten (meervoud ja) niet of nauwelijks draag, gaan ze er uit. Toe aan iets anders. Ik merk dat Datejusten me weinig doen, althans veel minder dan voorheen. Daarom gaan ze er uit. In eerste instantie deze. In plaats van de Datejusten wil ik graag een 116515 óf een AP 15500 aan de collectie toevoegen. Inruil met één van genoemde horloges sta ik voor open. Andere modellen/merken niet.

Het horloge is een erg fraaie verschijning, foto’s doen ‘m eigenlijk geen recht. De laatste foto geeft een betere indruk van hoe het horloge er in het echt uitziet. Beetje ‘metro’ misschien door de ‘steentjes’, maar een mooie verschijning, vooral in veel (dag)licht.

Het horloge heb ik zelf van een AD gekocht en is – zeker de eerste paar maanden na bezit – elke dag gedragen dus er zijn gewoon gebruikersporen aanwezig. Bij serieuze interesse kan het horloge met een kop koffie worden bezichtigd. Het horloge mág weg, maar ik heb geen haast. Bovendien hou ik mijn vrouw dan voorlopig ook even tevreden, want die vindt het erg jammer dat ik ‘m in de verkoop zet :).

Merk en model: Rolex Datejust 41 mm Rhodium Diamond Dial. Referentie: 126334
Diameter: 41
Leeftijd: juli 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: juli 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Fullset (doos, omdoos, instructieboekje, garantiekaart, bezelprotector). Aankoopbon uiteraard aanwezig en kan worden ingezien.
Verzendkosten of afgehaald: sterke voorkeur afhalen gezien de waarde
Conditie (krassen, werking etc): Gedragen, maar in goede staat.
Soort uurwerk en kaliber: 3235
Vraagprijs: 12.250
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

10 likes

Een up voor deze beauty! Ondanks dat het al in de advertentie staat dat ik enkel interesse heb in genoemde modellen, krijg ik toch nog berichtjes over inruil etc. Dat heeft geen zin. Proberen mag, maar is tijdsverspilling voor ons allebei :disappointed_relieved:

Upje voor de nieuwe werkweek

Geen doorpakkers dus een up!