TK/TR: Rolex Day-Date 18038 Full Set uit 1979

Deze prachtige 18038 heb ik voor mijzelf gekocht omdat het mijn geboortejaar betreft. Hij is echter net te klein voor mij. Zoals op de foto’s te zien is hij daarna in beslag genomen door mijn vrouw. We zijn echter op zoek naar een 268621, dus deze is om funds vrij te maken.

Het horloge komt met originele papieren. Hij heeft service gehad in 2020 (papieren zitten er bij). Hij is van de zomer ook even bij Tempus geweest voor een kleine reparatie. Daar was de conclusie dat er nu geen onderhoud nodig is.

Komt op de blauwe band met Rolex sluiting.

Merk en model: Rolex Day-Date 18038
Diameter: 36
Leeftijd: 1979
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): April 2024
Factuur en/of certificaat: Full Set - Originele Papieren
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full Set
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goede staat, service 2020, loopt uitstekend

Vraagprijs: 10.999,-. Inruil enkel een 268621 met choco dial met cash-up van mijn kant.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Papieren liggen in de kluis, dus niet op de foto.

65 likes

Mooi he. En hoe vaak zie je nou doos en papieren erbij :slight_smile:

5 likes

Bang voor vintage? Hoeft niet. Het horloge komt met 1 jaar garantie. Gebeurt er iets, betaal ik de servicebeurt bij Tempus.

13 likes

De eerste paar gesprekken zijn op gang gekomen :slight_smile: Zolang hij er nog staat, is hij niet verkocht :stuck_out_tongue:

1 like

Hij is er nog :slight_smile: Ik heb al wat voorstellen gehad en komen in de buurt. Ik houd de prijs wat hij is. Full Set met garantie. Als je een goedkopere vind in deze staat mag je het laten weten :slight_smile:

2 likes

Komt net het horloge wat ik wil beschikbaar :slight_smile: Inruil vervalt dus.

10.499,-. Goedkoopste in de EU :slight_smile:

3 likes

Wilde eigenlijk niet meteen weer een up doen, maar aangezien ik even in de kluis was:

9 likes

21 likes

Aangezien de 268621 inmiddels gevonden is, sta ik ook open voor een ruil (cash-up mijn kant obviously) met een 16610LV of 126610LV MK2.

2 likes

Een aantal hebben een ruildeal aangeboden, waarvoor dank :slight_smile: Maar in principe wil ik echt een Sub met een groene rand :sweat_smile:

1 like

Nog steeds open voor cash or ruil voor een groene bezel :slight_smile: De 268621 hoeft echt niet meer, die is binnen:

6 likes

In het kader van #Yolo (zeggen mensen dat nog), wil ik nu ook wel inruil van andere Rolex.

Enkel Rolex en enkel met papieren. Sta voor alles open, cash up of down. Wel 36mm of groter.

2 likes

Aangezien Trump alles naar de getver helpt, heeft inruil nu de voorkeur. Cash op een beleggingsrekening gooien is opeens minder aantrekkelijk.

Nog steeds wel enkel Rolex :slight_smile:

8 likes

Kreeg van de week een bod van iemand die waarschijnlijk dacht dat ik financieel aan de grond zat :sweat_smile:

Ik hoop hem aan een liefhebber hier te verkopen en sta open voor een leuke ruil. Maar hij ligt prima in de kluis en ik kan mijn hypotheek nog betalen :slight_smile:

En Full Set JLC Polaris of een mooie Glashütte Panomatic wil ik ook wel eens proberen.

4 likes