Mijn mooie oude trouwe Rolex Oyster Precision handopwinder(ref 6426) uit 1969(volgens serienummer). Het horloge werkt perfect; loopt goed en nauwkeurig. Ziet er nog goed uit maar heeft wel lichtte gebruikssporen. Er is een mooie lederen suède band gemonteerd met gesp sluiting. Er zijn helaas geen papieren of doos meer bij het horloge. Ik heb het horloge overgenomen van de 1e eigenaar die de Rolex in 1971 nieuw gekocht heeft.
Merk: Rolex Type: Oyster Precision Materiaal kast: edelstaal Leeftijd: 1969 (gekocht in 1971) Diameter: 34 mm Hoogte: 11 mm Glas: hardex Kroon: originele schroef kroon Lugs: 19mm Dail: beige / champagne Band: suède lederenband met gesp sluiting Serienummer: 2855xxx Referentienummer: Rolex 6426 Uurwerk: handopwinder 17 jewels Papieren en dergelijke: enkel het horloge en de suède band Staat: Horloge is goed staat, enkel lichte gebruikssporen Overdracht: in overleg
Vraagprijs: € 1875,00
Ben je het niet eens met de prijs, heb je een opmerking over de advertentie laat het mij dan weten in een privé bericht
Al diverse ruilvoorstellen gehad maar niet de juiste, ze blijven welkom👍🏼
Heb je een cash voorstel dan hoor ik dat ook graag🤑
Up, niet eens met de prijs laat het weten👍🏼
Nog maar een up kom maar op met die voorstellen👍🏼
Nog steeds geen concrete ruildeal maar wel al een paar opties, ik twijfel nog🙃 Iemand nog iets leuks te ruil?
Hup
Leuke ruil gemaakt op het forum, bedankt ruiler en HF