TK/TR Rolex Submariner 5513 (1972)

Merk en model: Rolex Submariner 5513
Diameter: 40 mm
Leeftijd: 1972
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: februari 2020
Factuur en/of certificaat: Aankoopfactuur Watchworks 2020
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only (eventueel met enkele Penomenato straps)
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed (zie foto’s)
Soort uurwerk en kaliber: 1570 automatisch
Vraagprijs: 13.950 of eventueel inruil tegen bij voorkeur een neo-vintage GMT Master of Daytona

Mijn eerste echte vintage Rolex Submariner aangeschaft in februari 2020 bij Watchworks in Haarlem. Een pracht exemplaar met een perfecte matte non-serif dial met de originele hands en dus matchende lume. Gekocht als head only, maar in Duitsland een correcte 93150 NOS bracelet weten te vinden (nog half in de stickers). Draagt daarom heel comfortabel.

Ik merk dat ik mijn neo-vintage modellen vaker draag en zou graag een GMT toevoegen aan de collectie. Misschien is er iemand geïnteresseerd in inruil, maar verkoop heeft anders de voorkeur.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

59 likes

Paar leuke reacties ontvangen, maar nog steeds te koop of te ruil.

Vooral interesse in Rolex GMT, nieuw of vintage, een DD of een 1(2)6610LV wil ik ook nog graag toevoegen. Geen fan van TT alleen, maar niets tegen edelmetaal!

1 like