TK/TR RZE Endavour

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en eventueel te ruil

Horloge is recent door mij verkocht. Bij aankoop bij koper bleek de 0 in de bezel bij de 30 te zijn verdwenen tussen het moment dat ik de foto’s heb gemaakt en het uitpakken door koper. Zie de eerste foto, de andere foto’s zijn nog van daarvoor! In goed overleg is het horloge weer onderweg naar mij. Daarom nu opnieuw te koop maar €75 goedkoper dan waarvoor ik het verkocht had. Prijs is vast en excl verzendkosten.

Merk en model: RZE Endavour
Diameter: 39,5mm
Leeftijd: 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): april 2024
Factuur en/of certificaat: geen factuur wel papieren
Originele doos en/of eventuele accessoires: pouch inbegrepen
Verzendkosten of afgehaald:in overleg
Conditie (krassen, werking etc): als nieuw maar zie bovenstaande voor de 0 op de bezel.
Soort uurwerk en kaliber: Seiko NH38A
Vraagprijs: 325

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

7 likes

Iemand misschien iets leuks te ruil? Bijbetaling van mijn kant ook mogelijk.

Plaatje voor de sfeer.

1 like

Inruil is inmiddels geen optie meer omdat ik net de vrolijke oranje Nomos heb overgenomen uit het blauwe deel.

Verkoop uiteraard nog wel. Doe een goed bod en je kunt de zon in met dit eveneens vrolijke zorgeloze zomerhorloge.

1 like

Het is er mooi weer voor mensen!

:arrow_up:

Up voor het weekend. Alleen eventueel te ruil in combinatie met de Paul Picot die ik ook te koop heb staan.

Misschien iemand voor € 300 wel interesse?

1 like