TK/TR: Seiko Presage blue dial 38.5mm

TK/TR: Seiko Presage Blue

Ik verkoop deze mooie presage blue omdat ik hem toch net wat te smal vind met de 38,5mm en dus te weinig draag.

Deze verkeert in nieuwstaat omdat die zelden wordt gedragen en van januari dit jaar is (zie garantiebewijs).

De Seiko Presage komt als full set en heeft een zeer mooie blauwe dial.

Diameter is zoals aangegeven 38,5mm en is 45mm lug to lug.

Display achterzijde waar je het een 4R35 binnenwerk door kunt bewonderen.

Merk en model: SRPE43J1 Seiko Presage
Diameter: 38.5
Leeftijd: Jan 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: Mei 2021 (ik ben de 2de eigenaar - gekocht via HF)
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set, sticker nog op achterzijde aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk (verzekerd verzenden PostNL). Af te halen in Belgisch Limburg net over de grens vanuit NL.
Conditie (krassen, werking etc): nieuw
Soort uurwerk en kaliber: 4R35
Vraagprijs: 350eur

Te ruilen (met cash up langs mijn kant) tegen recentere Oris, Longines, Nomos of Hamilton horloges. Niet per se een specifieke wens, zo lang de kast wat groter is en eventueel met leuke complicaties zoals moon phase, date just,…

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

3 likes

Met nog wat extra foto’s voor de liefhebbers.

5 likes

Weekendup en lichte prijsverlaging naar € 325.

Ruil met cash up ook zeker te bespreken dan wel sowieso een automaat met enkele complicaties - merk range Longines, Frédérique constant, Nomos, Oris of Seiko.

1 like

Gereserveerd voor forum lid.

Koper heeft niets meer van zich laten horen, dus terug beschikbaar.

Zondagavond upje :slight_smile:

2 likes

Upje voordat het weekend bijna start en laatste prijsverlaging naar 300eur.

Denk eraan inclusief lopende garantie nog meer dan een jaar en in perfecte 10/10 staat!

1 like

Veel interesse maar nog geen knopen doorgehakt. Prijs blijft op 300eur staan. Of ruil met cash up langs mijn zijde voor Longines, Oris, Nomos of FC.