TK TR Seiko Prospex Alpinist SBEL001 Japanese Domestic Bluetooth Solar JDM

Seiko Prospex Alpinist SBEL001 Japans Bluetooth outdoorwatch. Dit is de “echte” digital alpinist! Het horloge is nieuw aangeschaft in Japan, de factuur zit erbij. Heeft lichte gebruikssporen maar niets ernstigs, maar zeer weinig gedragen. Horloge is in uitstekende werkende staat. Horloge wordt geleverd als fullset met originele labels, doos en aankoopbon. De band is een stofmagneet zoals je kan zien op de foto’s.

Seiko Prospex SBEL001 een herenhorloge gemaakt door Seiko. Het is uitgerust met een Japans quartz-uurwerk op zonne-energie en een S830-kaliber. Polymeer, aluminium kast met ronde vorm. Afmetingen kast zijn 48,1 mm. in diameter en 13,6 mm. in dikte. De wijzerplaat van dit Seiko horloge is lcd. Schermtype: digitaal. Dit uurwerk heeft hardlex glas. Polymeerband, bandkleur: zwart. 100 m. waterdichtheid. Het horloge komt uit de Seiko Prospex collectie. De volgende functies zijn uitgerust: datum, dag, chronograaf, alarm, eeuwigdurende kalender, wereldtijd, achtergrondverlichting, hoogtemeter, barometer, thermometer, kompas, bluetooth.

Specifications:

• Alarm: The Alarm will remind you of repeated events with a beep, which you can set to any time.
  • Altimete: This watch can measure altitude. It is helpful in climbing, hiking and skiing.
  • Backlight: The backlight is a dial illumination that allows you to use this watch in the dark.
  • Baromete: This model measures atmospheric pressure. You can forecast weather changes using it.
  • Bluetooth: This watch can be connected to a smartphone or PC using Bluetooth interface.
  • Chronograph: You can measure the amount of time between two events using this watch.
  • Compass: You will never go astray with this watch.
  • Perpetual Calendar: Will automatically show you day, date and month, including leap years until the year 2100.
  • Solar Powered: This watch can be charged from almost any light source and run for few months or more in the dark when fully-charged.
  • Thermometer: This function allows you to know the current temperature

Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is):

Merk en model:
Diameter: 48.1mm
Leeftijd: 28-12-2016
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen:
Papieren, doos en eventuele accessoires: fullset
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): lichtte gebruikssporen
Soort uurwerk en kaliber: seiko solar
Vraagprijs: 425,-
)

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

7 likes

Hup

1 like

Al diverse voorstellen gehad maar nog niet de juiste, nog maar een upje🇯🇵

1 like

Nog een upje en een prijsverlaging naar €375,-

1 like

Geen ruil tegen plakmerken😉

1 like

Up

Hup

1 like