TK/TR: Seiko SKX009 met saffierglas

Te koop of te ruil:

Merk en model: Seiko SKX009 met saffierglas.
Diameter: 42mm
Leeftijd: 2017 volgens het serienummer
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: December 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Komt op een mesh-band en met een rubberen band. Van de vorige eigenaar kreeg ik ook een jubilee meegeleverd, maar ben er intussen achter dat deze niet origineel is (vermoedelijk ali-express zooi) . Originele glaasje komt ook meegeleverd.
Verzendkosten of afgehaald: Verzending op kosten van de koper (of af te halen in Antwerpen, BE).
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed. De kast is mooi in orde met enkel zeer oppervlakkige haarkrasjes rond de lugs (door het verwisselen van banden vermoedelijk). Glaasje 100% krasvrij :). Het glas geeft ook een leuke vervorming om de plaat. Oogt er gaaf naar mijn mening! Voor de niet-liefhebbers komt het originele glaasje ook nog mee geleverd (krasvrij).
Soort uurwerk en kaliber: Kaliber: 7S26
Vraagprijs: 250 EUR of een mooi ruilvoorstel is steeds welkom.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

8 likes

Up!

Up!

Up! 240!

Up!