Tk/Tr Subdelta Quattro 26/50

Te koop: SUBDELTA QUATTRO

Merk en model: SUBDELTA Quattro nr. 26/50
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2019
Papieren, doos en eventuele accessoires: Horloge, watchpouch, garantiekaart, timegrapher uitdraai en waterdichtheidstest uitdraai.
Verzendkosten: €6,75 op eigen risico
Conditie: nette staat, mininaal pitje en een paar mininale swirls.
Soort uurwerk en kaliber: Selitta SW210
Vraagprijs: €575,-

Mijn SUBDELTA Quattro mag de doos verlaten. Dit horloge behoeft eigenlijk geen introductie meer hier op het forum.
Het horloge is slechts een enkele keer gedragen en is meer gefotografeerd dan gedragen. Ondanks dat ik voorzichtig en netjes ben geweest met het horloge zit er een mininaal pitje op de kast en enkele mininale swirls. Het is bijna verwaarloosbaar maar moet wel vermeld worden vind ik.
Het horloge komt zoals geleverd door SUBDELTA in een gave watchpouch van onze ex forum leverancier :sweat_smile: en op de originele, ongedragen band.

I.v.m. de huidige omstandigheden wil ik momenteel alleen verzenden. Reacties en vragen graag via PB en niet hieronder.

13 likes

Dit kan gewoon van jouw zijn hè :sunglasses:

6 likes

Je zou er ook een tof canvasbandje op kunnen zetten. Of nato of perlon. Deze bandenslet kan echt alles hebben :sunglasses:
Wil je liever ruilen? Ik niet maar ik overweeg wel alles dat aangeboden wordt. Ik ben alleen wel kritisch. Eventueel cash up of down is geen probleem.

16 likes

Al wat leuke voorstellen gehad maar geen deal helaas. Cash heeft nog altijd de voorkeur of een leuke ruil met bv een Stowa of andere flieger/toolwatch. Cash up en down kan allebei.

2 likes

In deze tijden heb je aan één wijzer genoeg. Tijd om te ontspannen en een stapje terug te doen.
Weet je niet hoe je een einzeiger moet aflezen? Geen probleem, je hebt er nu alle tijd voor om het uit te vogelen.

5 likes

Plaatje hè? KOOP DAN!!!

8 likes

Prijs is niet in beton gegoten hè.
Ik heb al aardig wat ruilvoorstellen gehad. Helaas nog niets naar m’n gading maar blijf maar aanbieden zou ik zeggen.
Of doe een goed bod en wie weet loop jij deze zomer nog te shinen in je eigen achtertuin of in de rij bij de supermarkt.

2 likes

Jullie zitten achter je toetsenbord te wachten op een prijsverlaging hè?
Dat gaat niet gebeuren :stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes: maar als je me even een PB stuurt valt er wel over te praten.

1 like

Verkocht, ook deze blijft binnen het forum :hugs: