TK/TR - Tissot PRC 200 Automatic

Het verplichte (!) rijtje: Te koop

Merk en model: Tissot PRC 200 Automatic Chronograph, T055.427.17.057.00, https://www.tissotwatches.com/nl-be/t0554271705700.html
Diameter: 43 à 44 mm
Leeftijd: 11/02/2016
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 11/02/2016
Factuur en/of certificaat: alles aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos, omdoos, boekjes, … + extra zwart lederen bandje Hirsch 23 mm (lang op gezocht en uiteindelijk niet gedragen)
Verzendkosten of afgehaald: in overleg, verzending op kosten en risico van koper
Conditie (krassen, werking etc): gedragen maar in hele goede staat, glas is krasvrij, op de bezel een aantal veegjes maar die zijn weg te poetsen
Soort uurwerk en kaliber: Tissot
Vraagprijs: 620 EUR

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

3 likes

Up! :point_up:
Eigenlijk draagt hij nog wel leuk… Dus een lichte twijfel over de verkoop. Was trouwens men eerste “dure” aankoop.
Ik hou hem aan vandaag: Wat dragen wij vandaag LXXVI

6 likes

Wie pakt deze “dikke” Tissot? In een gulle bui vandaag, dus wie weet welk bod ik aanvaard… :smiley:

1 like

Nog eens omhoog. 500 EUR rond! :black_circle::yellow_circle::red_circle:

Nog eens omhoog. 490 EUR aangetekend verzonden!

Of iets leuks te ruil? Shoot… :v:

Vandaag zou het zo maar eens kunnen gebeuren! :smiley:
450 EUR!

Hop! 425!

Nog maar eens. Al wat ruilvoorstellen gehad maar net niet de juiste… Laat ze maar komen!
Cash blijft even op 425…

Up! Voor 400 EUR aangetekend verzonden!

1 like

Hopla

Nog eens omhoog. 395 EUR incl. aangetekende verzending!

390 EUR incl. verzekerde verzending

Bovenstaande geldt nog steeds…

:point_up:

Bod? Ruil? Centjes?

Vlaamse feestdag up! :belgium::belgium::belgium:

Actie! Samen met deze TK: Seiko Prospex SRPH15K1 - Groene "Tortoise" - 9 van romegalex voor 700 EUR. Een chrono en een ‘‘duiker’’, wat wil je nog meer?