TK/TR Tissot V8 Chronograph

Te koop:
Aangezien het aantal horloges te veel is geworden op korte tijd heb ik besloten een deel van men collectie te verkopen. Dit om een laatste slag te slaan voor men grail.

Merk en model: Tissot V8 T106.417.11.031.00
Diameter: 42
Leeftijd: 2/2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2/2021 (eerste eigenaar)
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set met garantiekaart (juwelier NL)
Verzendkosten of afgehaald: beide kan
Conditie (krassen, werking etc): nieuw, 2 dagen gedragen
Soort uurwerk en kaliber: Quartz EOL
Vraagprijs: 320
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

2 likes

Eventjes op een rij voor de twijfelaars:

• 300 € is de vraagprijs (list 470 €)
  • hagelnieuw uurwerk
  • nergens goedkoper te vinden
  • volle garantie bij gekende juwelier NL
  • reden verkoop: notoir flipperaar en zinnen gezet op iets anders sinds deze week

:point_up:

Schop

Omhoog, ik heb er een aantal kunnen verkopen dus nu ook te ruil voor iets leuk.

Specificaties:
Dress or Dive
Max 41mm en geen dikke kast.

Harde cash (€290 laaste verlaging) of te ruil met cash down of cash up naar gelang het model. De Citizens zal je moeten bijleggen, bij de andere zal ik moeten bijleggen.

Citizen promaster NY0400
Citizen promaster NY0085-NY0089
Seiko Alpinist
Seiko Sumo
Seiko sharp edge
Certina ds action diver
Doxa duiker

Of een andere leuke duiker of dresser. Kortom doe eens gek. Nog eens herhalen dat de Tissot nieuw is. Het betreft de laatste horloge die uit men collectie doe. Ik heb ze werkelijk twee keer rond men pols gehad. Chrono’s en Steakfriet is een combinatie die nooit wat zal worden.