TK/TR: Tudor bb58 staal 💙

Te koop of te ruil (maar ik ben een beetje kieskeurig).

Juli 2022 gekocht bij Ten2Two. In eerste instantie geen klik maar uiteindelijk toch gehouden want heerlijk horloge. Maar nu is het tijd voor iets anders. Het is een prachtig horloge met een top plaat, sluiting en band, en een gangreserve van heb ik jou daar.

Ruil alleen tegen een Rolex, specifiek een 6 digit DJ 36mm of een 40mm sportmodel, beide mits mijn smaak. Met cash up van mijn kant uiteraard.

Merk en model: Tudor bb58 blauwe versie (79030B)
Diameter: 39mm
Leeftijd: augustus 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2022
Factuur en/of certificaat: origineel certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: afhalen in Amstelveen of verzending kosten en risico koper
Conditie (krassen, werking etc): nette gedragen staat, zie foto’s van de desk dive sporen op sluiting en band. Uiteraard is het saffier krasvrij. De kast is zeer netjes.
Soort uurwerk en kaliber: automatisch Manufacture Calibre MT5402 (COSC)

Vraagprijs: 2950

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

52 likes

Up. Hier nog wat foto’s van de band. Een bod blijft welkom en Rolex ruilvoorstellen ook.

7 likes

Up 2700, of nog steeds te ruil tegen een zwarte duiker of fieldwatch

1 like

Up. Omega seamaster in wit wellicht? Of iets van Oris?

1 like

Laatste-voor-de-vakantie up: 2600, alleen nog te koop en vandaag of morgen opgehaald of verzonden. Daarna ben ik een tijdje uit de lucht.

image

5 likes

Up. Toch nog te ruil voor een seamaster 300m, de huidige 42mm versie, op staal of rubber.

1 like

Bijna-terug-van-vakantie up, en een ruil tegen een explorer 1, bijvoorbeeld een 114270, is ook een optie. Of een goed bod.

Up

8 likes

Up! Terug van een service onder garantie omdat hij buiten specificaties liep. Nu weer netjes. En bod is nog steeds welkom.

2 likes

Up! 2500

6 likes

Up! Nog bijna een jaar garantie!

2 likes