TK / TR: Tudor Pelagos LHD full set 2019

Te koop of te ruil:

Merk en model:Tudor Pelagos LHD ref 25610TNL
Diameter: 42 zonder kroon
Leeftijd: december 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: begin oktober via een ruil hier op het forum
Papieren, doos en eventuele accessoires: full set, dus zoals uitgeleverd en met de extra schakels
Verzendkosten of afgehaald: kan beide
Conditie (krassen, werking etc): In zeer goede staat. Het horloge is gedragen, dus minimale deskdive sporen aanwezig, echter niets noemenswaardigs. Het horloge loopt zeer punctioneel en ruim binnen de COSC normen
Soort uurwerk en kaliber: automaat met bidirektioneel rotorsysteem, kaliber MT5612-LHD (COSC)
Vraagprijs: € 3150 excl evt verzenden (vast!). Ruilen kan met Omega, Tudor enkel in full set, goede staat en geen vintage. Bijbetaling kan in beide richtingen.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

8 likes

En een eerste up! Een aantal voorstellen gehad, maar de Pelagos is er nog. Goede ruil- en koopvoorstellen welkom.

8 likes

Een zondagochtend up voor deze kanjer. Prijs is, hetzij met mate, bespreekbaar.

3 likes

Up! En de prijs mag naar € 3075 bij cash. Ruilwaarde komen we ook vast en zeker uit…

4 likes

Up!

5 likes