TK/TR Tudor prince Day date 76200

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Tudor date+day 76200
Diameter: 36 mm
Leeftijd: 2001
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): december 2023
Factuur en/of certificaat: origineel certificaat alsook kaartje van grijze dealer
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos, omdoos
Verzendkosten of afgehaald:Beide mogelijk (sterke voorkeur voor afhaling/afspreken, indien verzending → kosten & risico voor de koper)
Conditie (krassen, werking etc): heel mooie staat 9/10
Soort uurwerk en kaliber: Tudor automaat
Vraagprijs: €2300 of te ruil (grote interesse in een BB58 met uiteraard opleg van mijn zijde, maar andere dingen mogen uiteraard ook aangeboden worden! :slight_smile: )

Deze Tudor heb ik in december ingeruild en met veel plezier gedragen tijdens de feestdagen. Echter blijft deze na de feestdagen in de kist zitten, dus mag deze voort naar een nieuwe eigenaar. :slight_smile:

De band is op lengte tot ± 18,5 cm.

Er zit nog garantie op tot november 2024 bij de grijze handelaar.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild. :ok_hand:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

14 likes

Upje :slight_smile:

1 like

upje :slight_smile:

1 like

Nog een keertje omhoog! Doe gerust een voorstel/bod. :slight_smile:

8 likes

Omhoog met deze :blush:

1 like

Ik heb iets nieuws op ‘t oog … duuuus doe een bod! :blush:

3 likes

:up: :up: :up: