TK/TR Ulysse Nardin Diver 42

Te koop of te ruil:

Merk en model: Ulysse Nardin Diver 42, 8163-175
Diameter: 42 mm
Leeftijd: november 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): januari 2024
Factuur en/of certificaat: beide (factuur C24)
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set + EXTRA originele UN sailcloth/leather band met UN sluiting
Verzendkosten of afgehaald: enkel afhalen in België (Brussel of regio Maastricht)
Conditie (krassen, werking etc):
Krasjes bovenkant lugs door onbeschermde bandenwissel (vorige eigenaar). Stoort niet bij dragen, wel zichtbaar. Hieronder op foto’s sterk uitvergroot. Kan altijd weggepolijst worden.
Veegje in de anti-reflective coating, valt helemaal niet op, enkel zichtbaar bij grondige inspectie onder bepaalde hoek bij bepaalde lichtinval.
Verder niks op te merken, maar ik wil volledig zijn.
Soort uurwerk en kaliber: UN-816, sterk gemodifieerde SW-300 met onder andere silicium escapement wheel en anchor.
Vraagprijs: 3750 / Ruilwaarde: 3850
Voorkeur voor verkoop / ruilen enkel tegen Omega, Rolex of Zenith

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Krasje op lug, sterk vergroot.

Krasje op andere lug.

Bedankt voor het kijken!

33 likes

Up!

Ik sta open voor een mooi bod.
Bij ruil mogen ook andere merken aangeboden worden, maar ik ben kieskeurig.

1 like

Bij verkoop, nu 3650.

2 likes

Up!

2 likes

Up en naar 3600.

1 like

Op C24 is de goedkoopste in Europa 5200 euro en wereldwijd, in japan, 3300, maar daar komt nog invoer bij. Beide zijn dan ook nog enkel op staal.
Ik doe nog een laatste verlaging naar 3500. Dit lijkt me dan zeker een zeer scherpe prijs.

3 likes

Up

2 likes

Up!

3 likes

Omhoog! Vandaag ook maar eens op C24 proberen.

1 like

Up!

1 like

Up!

1 like

Up!

1 like

Up!!!

Nu ook op C24. Wat later als vermeld.

Prijs op C24 veruit de laagste in Europa en nog steeds veel meer dan hier.

1 like

Up!

1 like

Up!

1 like

Up

1 like

Up!

2 likes