TK/TR: witgouden 70’s Baume & Mercier Jumbo

Te koop en/of te ruil:

Prachtige B & M met referentie 37089 uit de jaren ‘70. Ze komen af en toe voorbij maar vooral in geelgoud. Deze witgouden variant is een stuk zeldzamer en bovendien super scherp geprijsd.

Geen poen op de bank, geen probleem, ik sta open voor ruilvoorstellen. Ik ben kritisch maar je weet het nooit. In ieder geval geen micro brands, geen quartz en uitsluitend horloges in zeer goede en ongepolijste staat.

Merk en model: Baume & Mercier
Diameter: 33 x 31 mm
Leeftijd: 1979
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): april 2024
Factuur en/of certificaat: Watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: Echte krokodillenband
Verzendkosten of afgehaald: kan beide. Verzending voor risico en kosten van de koper.
Conditie (krassen, werking etc): Gebruikte maar goede conditie. Uurwerk loopt netjes.
Soort uurwerk en kaliber: Cal. 1050
Vraagprijs: € 1.850,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. :white_check_mark:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

28 likes

Ik weet niet of iemand de goudkoers in de gaten heeft gehouden de afgelopen dagen of eigenlijk de afgelopen 30 jaar? Maar een 18K goud horloge is altijd een goed idee. Helemaal zo’n unieke, funky topper uit de 70’s die zowel onder een shirt als op een jeans niet misstaat :man_shrugging:t2:. Find me another one … ik bedoel … in geelgoud zijn ze goed te vinden … maar witgoud … :face_with_monocle:. Don’t sleep on this one!

Genoeg horloge liefhebbers die de schoonheid en zeldzaamheid van deze prachtige B&M zien. En ook genoeg slimmeriken die hebben berekend dat deze Jumbo over 15 jaar alleen al € 2.500,- aan goud waard is als we de lijn van de goudprijs van de afgelopen 50 doortrekken. Maar vreemd genoeg nog niemand daadkrachtig genoeg om hem aan de collectie toe te voegen. Met de globale onzekerheid en instabiliteit is dit toch een goede investering. En ook nog eentje waar je wèl elke dag van kunt genieten.

Disclaimer: dit is geen financieel advies. Doe zelf goed onderzoek. Resultaten uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst. Als je het horloge eenmaal om de pols hebt, bestaat de kans dat je op slag verliefd wordt en je vrouw en/of vriendin gaat klagen dat ze te weinig aandacht krijg(t)(en).

3 likes

Weekend up!