Te koop en/of te ruil:
Prachtige B & M met referentie 37089 uit de jaren ‘70. Ze komen af en toe voorbij maar vooral in geelgoud. Deze witgouden variant is een stuk zeldzamer en bovendien super scherp geprijsd.
Geen poen op de bank, geen probleem, ik sta open voor ruilvoorstellen. Ik ben kritisch maar je weet het nooit. In ieder geval geen micro brands, geen quartz en uitsluitend horloges in zeer goede en ongepolijste staat.
Merk en model: Baume & Mercier
Diameter: 33 x 31 mm
Leeftijd: 1979
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): april 2024
Factuur en/of certificaat: Watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: Echte krokodillenband
Verzendkosten of afgehaald: kan beide. Verzending voor risico en kosten van de koper.
Conditie (krassen, werking etc): Gebruikte maar goede conditie. Uurwerk loopt netjes.
Soort uurwerk en kaliber: Cal. 1050
Vraagprijs: € 1.850,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).