πŸ”’πŸ”’πŸ”’ TK/TR Yema Sous Marine πŸ”’πŸ”’πŸ”’

Omdat deze klassieker geen polstijd krijgt heb ik besloten hem te koop aan te bieden.
Helaas heb ik zelf niet de kennis om alles over het horloge te vertellen behalve dat het een (waarschijnlijk) jaren 60/70 model is met een penanker uurwerk. (Edit: het schijnt een Cupillard 233-60 uurwerk te zijn). Wel heb ik me door de vorige eigenaar, die hier ook actief is, laten vertellen dat het horloge origineel is en net voor aankoop een volledige service heeft gehad. Dit is dan circa 6 maanden geleden gebeurd.
Het uurwerk windt soepel op en het verstellen van de tijd gaat soepel. Houdt netjes de tijd en loopt na 30 slagen (weet niet of dit volledig is) opwinden 32 uur door.
Kast is ongepolijst en is nog zeer netjes.
Alleen het glaasje heeft een scheur aan de onderzijde en het 2x gedragen leren bandje is niet origineel.
Wie geeft deze schitterende vintage handwinder de polstijd die het verdient?
Mijn vraagprijs is 175 Euro exclusief verzenden. Bezichtigen en ophalen onder het genot van een bak koffie, biertje of een glas whisky is natuurlijk ook mogelijk.
Ik sta eventueel ook open voor een ruilvoorstel.

Foto van het uurwerk van de vorige eigenaar:
s-l400 (2)

8 likes

Up!

1 like

Prijs te hoog? Maak ik er 160,- van inclusief verzenden.
Liever ruilen? Kom maar op met een voorstel. Cash up of down is allebei mogelijk.

Nog even onder de aandacht. Heb al wel wat ruilvoorstellen gehad maar helaas nog geen deal kunnen maken.
Wie geeft deze mooie vintage de polstijd die hij zo verdiend?

Waar ben ik naar op zoek? Sowieso niet kleiner als 38mm en liever geen vintage. Een stalen Seiko (Silverwave o.i.d.) wil ik wel overwegen. Verder sta ik voor veel open. Klinkende munten kan natuurlijk ook altijd.

Up!

Op veler verzoek:

Diameter v.l.n.r. zonder kroon: 37 mm, met kroon 40 mm.
Lug to lug: 45 mm
Lug width: 18 mm

Wie o wie doet een goed bod of komt met een mooi ruilvoorstel?
Nog maals, cash up of down is allebei mogelijk.
Wil je liever betalen in crypto? Het kan allemaal.

1 like

Up!

1 like

Verkocht binnen het forum :smiley:

2 likes