TK/TR: Zenith Elite 18k geel goud 30.02.40.680/01 herenhorloge €2750 of ruil

Te koop of te ruil:

Merk en model: Zenith Elite 30.02.40.680/01
Diameter: 36 mm (7 mm dun)
Leeftijd:01/2002
Papieren, doos en eventuele accessoires: Ja, doos (zonder kussentje), COSC cert, garantiepas, gebruiksaanwijzing en faktuur. Komt op Alligatorband Hirsch. Vergulde Zenith doornsluiting aanwezig.
Verzendkosten of afgehaald: Kan beide. Verzendkosten verzekerd €15 en voor risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed. paar hele kleine swirls op kast. Eigenlijk alleen zichtbaar met loep. Weinig gedragen. Loopt netjes, maar verdere onderhoudshistorie is mij onbekend.
Soort uurwerk en kaliber:Ultra thin automaat, caliber 680.
Vraagprijs: €3350 of een zeer goed bod in de buurt. Ruil kan eventueel met een JLC Reverso in staal, Tudor GMT of Pelagos, recente Omega Seamaster of Speedmaster Pro, IWC flieger of duiker. Ruilwaarde van horloge is dan wel wat hoger.

Ben zeer benieuwd in een ruil!

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

De foto’s:

7 likes

Weer wat op het oog dus flinke prijsverlaging naar €2950!

Op Chrono24 €1000-€1800 duurder… voor set met doos en papieren. Originele factuur ook aanwezig!

Upje en prijs naar €2750. Het begint te kriebelen, die flipperitus!

Geruild met een forumlid. HF bedankt!