TK - Traser Classic Chronograph Big Date Pro

Zeer degelijke banger, maakt mij nog altijd blij als ik hem draag. Zwarte PVD-coating is op bepaalde delen weggesleten wat hem een gedragen look geeft, hij is dus zeker niet als nieuw, maar wel met karakter. De stalen band met solide end-links is helemaal compleet en krijg je erbij, de klok zelf krijg je op een 5-ring Bond-Zulu. Deze klok draagt ook heel mooi op een ammo-strap. Inclusief doos, omdoos en papieren.

Klok is origineel en volledig functionerend.
Uurwerk: Swiss Ronda cal. 5040.B
40mm diameter, 12mm hoog, 22mm lugbreedte
saffier-glas met ontspiegelde binnenzijde
kast is gefreesd uit 316L chirurgisch staal
100m waterdicht
geschroefde bodem
Gegraveerde tachymeter schaal op de lunette
Chronograaf en big-date complicatie
Lume wordt verzorgd door MB microtec tritium capsules. Alle indices en handen zijn groen verlicht, behalve de 12, die is oranje verlicht zodat de oriëntatie van het horloge altijd duidelijk is .

Ook nog het verplichte lijstje:

1. Traser Classic Chronograph Big Date Pro
  2. 40mm
  3. ± 10jr
  4. incl doos, omdoos en papieren
  5. af te halen in Den Haag of verzenden voor kosten en risico koper. Ik kan het eventueel ook ergens bezorgen in Zuid-Holland.
  6. Volledig functionerend, kast is tijdens dragen niet ontzien.
  7. Ronda 5040.B quartz
  8. Vraagprijs €285,-

Nieuwprijs is volgens de website nu nog altijd 546 Zwitserse Franc dus de vraagprijs lijkt me niet onredelijk. Inruil kan, misschien een vintage duiker of vintage chrono?
Voor mij is dit de ideale grab’n’go banger die ik al een tijdje heb en die samen met mij veel meegemaakt heeft. Afscheid nemen zal dus emotioneel worden :slight_smile:

upje

Kick, ik wil het klokje van mijn vader restaureren. Eventueel ook geïnteresseerd in ruil (vintage en mechanisch)

Verkocht!

Deze topic is nu gesloten. Nieuwe reacties worden niet langer geaccepteerd.