TK Tudor BB58 blue (full set, 1st owner)

Te koop

Merk en model: Tudor BB58 Blue
Diameter: 39mm
Leeftijd: november 2020 (3 maanden)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 1e eigenaar
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full Set met aankoopbewijs van Gassan op mijn naam
Verzendkosten of afgehaald: liefst ophalen
Conditie (krassen, werking etc): slechts 3 maanden oud dus zo goed als nieuw. Enkel lichte sporen op de sluiting en achterplaat.
Soort uurwerk en kaliber:
Vraagprijs: 3375EU
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Ik heb de BB58 gekocht, deels omdat ik het een mooie horloge vond en deels omdat dit een goed alternatief was voor mijn grail, een 5-digit Submariner. Het verlangen bleef groot en uiteindelijk toch maar de stap genomen om de Submariner aan te schaffen en sindsdien wordt de BB58 weinig gedragen omdat ze beiden dezelfde plek bezetten in mijn collectie.

Ik heb de horloge zelf gekocht bij Gassan in november 2020. Hij is dus compleet met garantie, doos en papieren incl aankoopsbewijs op mijn naam. Hij hoeft niet per se weg dus de prijs is zeer beperkt onderhandelbaar. Voorkeur gaat uit naar ophalen, of verzekerd versturen. (Ik woon in Amsterdam).

36 likes