TK: Tudor Black Bay 58 GMT €4250,- vast. Gereserveerd

Te koop (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Tudor Black Bay 58 GMT
Diameter: 39mm
Leeftijd: 04-09-2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 26-09-2024 (1e eigenaar)
Factuur en/of certificaat: Volledig compleet
Originele doos en/of eventuele accessoires:
Verzendkosten of afgehaald: Verzending vooraf overmaken en volledig op risico koper met als de kosten voor verzending.
Conditie (krassen, werking etc): nieuw, deels nog in de stickers
Soort uurwerk en kaliber: MT5450-U
Vraagprijs: €4400,- vast (zelfde als ik betaald heb enkel op rekening overboeken, factuur op aanvraag)
Ruil: Geen of Panerai Quaranta 01386 groen
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Enkel eenmaal gepast in huis met kunstlicht en in de tuin, zie foto’s.

23 likes

Even weer onder de aandacht of degene die hem gemist hebben. Wel wat sluimerende interesse, nog geen doorpakker… Prijs is vast. Enkel volledig nieuwe Panerai Quaranta groen of Black Bay 54 zou interessant kunnen zijn.

3 likes

Toch slaat de twijfel toe… (Enkel kort binnen en in de tuin gedragen)

Dus mocht je interesse hebben, sla snel toe voor ik heb gewoon zelf ga dragen. Is te mooi om niet gewaardeerd te worden.

7 likes

Onder de aandacht, eenmalig prijs verlaging €4250,- voor geld op rekening (geen cash).

Ruilwaarde blijft €4400,- (wat ik ervoor betaald heb).

Enkel interesse in Tudor Black Bay 54 nieuwstaat net als deze of Panerai Quaranta PAM01386.

2 likes