Te Koop:
Super mooi gepatineerde Tudor Black Bay Bronze Bucherer Blue, aka the 5B Bucherer boutique limited, met zeer mooie blauwe wijzer plaat.
Het horloge is oorspronkelijk verkocht in Engeland, ik heb het in 2021 gekocht van mede forumheld @MisterD en ben dus de 3e eigenaar. Je weet dat je deze exMisterD wilt hebben
Verkoop i.v.m. inkrimpen van de collectie.
Merk en model: Tudor Black Bay Bronze Bucherer Blue
Diameter: 43 mm
Leeftijd: februari 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): juni 2021
Papieren, doos en eventuele accessoires: volledige set incl. doos, omdoos, boekjes en garantiecard. Wordt geleverd met Erika original strap, 2x originele Tudor strap, 1x rubber (22mm) en 1x ome Ali strap (welke ik stiekem het meest gebruikt heb😉)
Verzendkosten of afgehaald: Mag beide, verzending risico koper. Afhalen op een neutrale locatie.
Conditie (krassen, werking etc.): Goede, gebruikte staat. Patina is heerlijk egaal en stabiel qua verkleuring. Zie ook foto’s.
Soort uurwerk en kaliber: MT5601, Automaat 70 uur gangreserve
referentie: 79250BB
Vraagprijs: 3.500,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
NB Ik ben zeker niet de beste fotograaf en de blauwe plaat komt pas echt tot z’n recht in real-life. Be gentle.+