TK: Tudor Black Bay Bronze met originele Tudor Strap

Hierbij te koop aangeboden de Tudor BB Bronze van mijn broer. Dit prachtige horloge mag weg omdat hij nog een Tudor bezit en tussen de 2 heeft hij besloten om deze te verkopen. Ik heb het horloge op dit moment thuis in mijn bezit.

Merk/model: Tudor Black Bay Bronze ref. M79250BA-0001
Diameter: 43 mm
Bandbreedte: 23mm
Type: Duiker/200m
Uurwerk: Tudor inhouse (MT5601) met 70 uur reserve.
Leeftijd: 05/2019, alle bonnen aanwezig incl. garantie!
Doos/papieren: volledig
Staat: 97% / 98% het horloge is natuurlijk wel gedragen en heeft hierdoor een mooi donkere patina gekregen. Er zijn geen krassen of beschadigingen, eerder heel lichte gebruikssporen. Het horloge is de afgelopen maanden nauwelijks gedragen. Het originele zwart leren bandje is helaas zodanig versleten dat deze in de prullenbak ging. Hiervan is de buckle wel bewaard!
Om dezelfde reden bij Schaap / Citroen een nieuw originele stoffen tudor bandje gekocht, welke eind februari 2021 binnen is gekomen. Deze komt met een eigen buckle, wat de mogelijkheid bied om de origineel meegeleverde buckle op een ander bandje te zetten.
Vraagprijs: € 3399, incl. de Tudor strap op het horloge (bon aanwezig, nieuwprijs € 230 bij S&C) en een after market bandje.
Levering: voorkeur om op te halen incl. bakje koffie, kan verstuurd worden op risico én kosten van de koper.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object (foto vanaf de bon voor de Tudor strap is van mijn telefoon :smiley:). Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

19 likes

En een upje! Goed voorstel voor deze prachtige Tudor op een nieuwe strap mag ook!

Upje naar € 3299

1 like

Upje naar € 3150

1 like

Up naar € 3100, we zijn in een goede bui, het is bijna lente dus een goed bod kan in overweging worden genomen!

Up!

Up, wie doet een mooi bod op deze beautyy!

1 like

Droppp naar € 3049

1 like

Up! Drop naar € 2999 bodemprijs voor deze knapperd!

4 likes

Up!!! Bronzen beautyyyy!!!

1 like

Upje! Voorstel mogelijk in overleg!