TK: Tudor Black Bay Burgundy ETA

Een collega van me vroeg om zijn BB eens te koop aan te bieden op het forum. Hij denkt eraan een nieuwe aankoop te doen en wil wat plaats maken, vandaar. De afhandeling loopt helemaal via mij, het horloge is in mijn bezit.

Het is de OG Black Bay Burgundy. Hij heeft deze in 2021 bij Ten2Two tweedehands gekocht op leren band en later heeft hij de stalen band er nieuw bijgekocht. Er zit een aankoopbon bij van de band en van een herstelling onder garantie bij Gassan in 2019. De garantiekaart met aankoopbon datum zit er niet bij.

Het horloge is gedragen maar in goeie staat, met vooral wat krasjes op de gepolijst delen. De bezel en het saffier zijn krasvrij. De stalen band is nieuwer en ziet er ook nog top uit. Zie foto’s :blush:

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Tudor Black Bay Burgundy ETA
Diameter: 41mm
****: onbekend
Datum waarop het in mijn bezit gekomen(maand/jaar): 2021
Factuur en/of certificaat: van de stalen band en van de service, geen aankoopkaart
Originele doos en/of eventuele accessoires: alles verder aanwezig, leren band met vouwsluiting zit er ook bij
Verzendkosten of afgehaald: verzenden via BPost naar BE / NL
Conditie (krassen, werking etc): gedragen
Soort uurwerk en kaliber: Tudor ETA 2824
Vraagprijs: 2800 euro incl verzending, geen inruil

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna evolgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

25 likes

Up!

Up!

Up!

up!

1 like

Up!

1 like

Up!

Eerste en laatste pricedrop… 2625 euro ! :blush:

:point_up:

:point_up: