TK: Tudor Black Bay Chrono M79360N black dial (‘Baytona’ of ‘reverse panda’)

Beste mede HF’ers,

Ik heb besloten om de Tudor verzameling wat uit te gaan dunnen. Wat naar mijn smaak te weinig draagtijd heeft gekregen in 2023 mag vertrekken. Hopelijk belanden mijn netjes gedragen horloges om de pols van de volgende Tudormigo die er veel plezier aan zal beleven!

De kenmerken van deze Tudor zijn de volgende:

• Het kloppend hart is manufactuur kaliber MT5813 met COSC certificering
  • De gangreserve bedraagt een zeer comfortabele 70 uur (’s avonds afdoen en twee dagen later weer omdoen zonder te tijd te hoeven aanpassen is geen enkel probleem)
  • Waterdicht tot 200m dus zorgeloos op kantoor en op vakantie
  • Horloge is in 1,5 jaar tijd spaarzaam gedragen en verkeert in topstaat
  • Nog 3,5 jaar in de internationale fabrieksgarantie bij Tudor
  • Geleverd door Nederlandse AD en horloge komt in full set
  • Horloge is van eerste en enige eigenaar dus historie is bekend

Voor wie liever zelf de details en specs wil nalezen:

check www.tudorwatch.com/nl/horloges/black-bay-chrono/m79360n-0001

Ondanks de link hierboven natuurlijk nog wel even het verplichte rijtje:

merk: Tudor

model: Black Bay Chrono reverse panda

kast: staal, lugs gesatineerd, gepolijste bevels, gewelfd saffierglas, schroefkroon, geschroefde chrono-pushers

wijzerplaat: zwart met zilveren subdials (reverse panda of ‘Baytona’ zoals onze oosterburen zeggen)

uurwerk: automatisch manufactuur uurwerk MT5813 met 70 uur gangreserve en COSC certificering (uurwerk ontwikkeld met of door Breitling)

kastdiameter: 41 mm

staat kast, lugs, glas, bodemplaat, alle hardware: in bijna-net-zo-strak-als-in-de-winkel-prachtstaat zonder noemenswaardige beschadigingen of krassen

gemonteerde band: originele Tudor oyster band met vouwsluiting

leeftijd: zomer 2022 (vol in de garantie tot zomer 2027)

datum in bezit gekomen: zomer 2022 (ben eerste en enige eigenaar)

conditie: in zeer goede staat en amper gedragen uit de stickers

certificaat: aanwezig

originele doos en/of accessoires: alles aanwezig dus full set met originele Tudor box & papieren

levering: f2f omgeving Amsterdam of verzending per PostNL volgens instructie koper

eventuele verzendkosten: voor rekening & risico koper

vraagprijs: 4.750 euro (dat is 800 euro onder de actuele listprijs)

inruil: zeer beperkt mogelijk en alleen als je een topper in full set kunt aanbieden (ik ben nogal kieskeurig)

Voor wie mij nog niet kent: het aanbieden van rommel of addertjes onder het gras is niet mijn stijl. Check de paar reviews hier op het forum gerust of kijk eens in het Tudor draadje zou ik zeggen. Ik bied het horloge alleen hier aan op HF dus onder liefhebbers, niet via andere kanalen. Graag alleen serieuze gegadigden/reacties die weten wat hier wordt aangeboden.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien je interesse of vragen hebt, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Bedankt voor het bekijken en leuke reacties of evt. vragen zie ik graag tegemoet per PB.

Groet,
:sunglasses:
Otto

20 likes

De concurrentie is hevig :sunglasses: ! Dus graag een up en een stevige hap van de vraagprijs af: -/-250 euro eraf.

Deze prachtige Chrono kan de jouwe zijn voor 4.500 euro (excl. evt. verzendkosten)! Dat is een dikke duizend euries onder list voor een zo goed als nieuwe Baytona.

1 like

Weekend-UP en prijs omlaag als volgt aub:

4.400 euro * voor deze schitterende welhaast ongedragen Chrono in full set.

*exclusief evt. verzendkosten (voor rekening en risico van koper)

Mooie kerst allen!

Deze black beauty Chrono is ook in een combinatie deal te verkrijgen samen met de Black Bay GMT 79830RB met opaline wijzerplaat (‘Pan-Am’) die ook hier in het blauwe gedeelte te koop staat.

De prijs voor dit duo alleskunners van Tudor is 7.800 euro (voor de GMT op rubber) *

*meerprijs voor beide horloges op z.g.a.n. Tudor oysterband is 200 euro
*exclusief evt. verzendkosten voor rekening en risico van koper

1 like

OHPR (= omhoog pending ruildeal :grin:)

1 like

De ruildeal is van de baan. Deze nagenoeg ongedragen (en daarom zo goed als nieuwe) Chrono in full set is dus weer beschikbaar.

De prijs is 4.350 euro *

N.B. Tudor heeft de listprijs van de Chrono op staal inmiddels op 5.670 euro gezet dus dat is ruim 1.300 euro in de pocket houden voor deze Baytona. Lekker toch…

2 likes

De prijs gaat naar 4.300 euro *

N.B. Tudor heeft de listprijs van de Chrono op staal inmiddels op 5.670 euro gezet dus dat is bijna 1.400 euro in de pocket houden voor deze Chrono. Da’s een weekendje weg met de vrouw (mocht de zoveelste horloge aankoop moeten worden verantwoord thuis :stuck_out_tongue_winking_eye:)…

3 likes

Helemaal vergeten dat deze nog te koop staat… Graag een up!

En de prijs mag naar 4.250 euro *

The race to the bottom…:

4.200 euro excl. evt. verzendkosten

Eenmaal, andermaal…

1 like

Gereserveerd t/m as. vrijdag.

1 like