Mijn oog is op iets anders begeerlijks gevallen waarvoor ik cash moet genereren, dus bij deze;
Te koop.
Tudor Black Bay Heritage Diver 41 op originele leren band met Tudor vouwsluiting.
Tevens meegeleverd worden twee aftermarket, merkloze bracelets, nauwelijks gedragen en compleet met extra schakels. Een Tropic en single-pass Nato van Watch Gecko komt er ook bij!
Merk en model: Tudor Black Bay
Diameter: 41 mm
Leeftijd: 03-2023 (nog volop in de garantie)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juni 2024
Factuur en/of certificaat: certificaat aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur voor warme overdracht in Nunspeet / Harderwijk, verzenden kosten (en risico) koper
Conditie (krassen, werking etc): goede conditie, wat lichte gebruikssporen op de kast en lugs, in het echt nauwelijks zichtbaar
Soort uurwerk en kaliber: Tudor automaat MT5602
Vraagprijs: €2650,- compleet met de extra banden
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.