TK: Tudor Black Bay (mei 2018)

Te koop Tudor Black Bay van mei 2018 in goede staat. Moet weg vanwege het alom heersende flipperitus virus wat ik weer te pakken heb. Full set MINUS de originele straps. Doos, papieren en afgetekend garantiebewijs van een AD aanwezig. Gewoon dus nog garantie. Hele, hele minieme gebruikssporen. Met name wat swirls op het hoog gepolijste gedeelte van de (zijkant) kast. De zogenaamde tudor swirls. alleen zichtbaar in een bepaald licht. Zwarte en Groene Natostraps van onze vriend van strps.nl zijn included maar bespreekbaar is dat ze achterblijven (ten gunste van de prijs) als je een en ander toch op een andere band wilt gooien. Ik ga er voor vragen wat ik ervoor betaald heb zijnde euro 2050.In mijn ogen een hele nette prijs voor een vrijwel in nieuwstaat verkerend horloge nog vol in de garantie. Mijn voorkeur heeft een face to face afhandeling bij mij thuis. Uiteraard indien gewenst kan ook bij een juwelier worden afgesproken om echtheid e.d. te laten testen. Schroom niet om me een berichtje te sturen, ik beantwoord ze graag.

Even nog wat verplichte facts:

Typenummer: m79230N-0008
diameter: 41 mm
uurwerk: manufacture calibre MT5602 Cosc
Saffierglas

7 likes

Update gezien de aard van de reacties: gaarne geen inruil louter betalen:)

Pre-weekend upje

Weekend upje! Pricedrop 1950

Laatste up naar 1925, anders weer netjes het kistje in.

Verkocht binnen het forum. HF bedankt!