TK: Tudor Heritage Black Bay Red Rose € 2.550,-

De auto hield ermee op. Dus moeten er fondsen worden vrijgemaakt en mag deze Tudor Black Bay van het eerste uur het nest verlaten. Dus grijp je kans. Voorzien van Tudor Rose logo, snowflake urenwijzer en gouden accenten op wijzers en uren markers op gilt bruine wijzerplaat met ‘ronde tekst’.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop (doorhalen wat niet van toepassing is):

Merk en model: Tudor Heritage Black Bay 79220R
Diameter: 41mm
Leeftijd: 2013
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2016. Komt oorspronkelijk bij Gassan vandaan.
Factuur en/of certificaat: Tudor kaart/pas
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos en omdoos en Tudor tag. Komt op originele Tudor leren vintage look band en ook de bijgeleverde NATO met Tudor gesp wordt meegeleverd.
Verzendkosten of afgehaald: persoonlijke overdracht heeft de voorkeur maar opsturen (kosten koper) is ook mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): gebruikers sporen. Horloge is gebruikt maar ziet er goed uit. Heeft bij mij geen onderhoudsbeurt gehad maar loopt uitstekend. Amplitude 277.
Soort uurwerk en kaliber: Tudor ETA 2824 automaat
Vraagprijs: € 3.250,-

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

15 likes

Up :yum:

1 like

Weekend bump. €3.000,- voor de snelle beslisser.

1 like

Weekend is voorbij. Terug naar €3.150,-

Bump €2.950,-

1 like

Bump € 2.650,-

5 likes

Up

3 likes

Up

1 like