TK: Tudor Prince Oysterdate 75203 (Rolex)

Goedendag,

Middels deze weg bied ik mijn frisse Tudor Prince Oysterdate te koop aan. Ik heb het geprobeerd maar goud is helaas niet mijn ding. Ik hoop dan ook dat ik er iemand anders blij mee kan maken.

Zoals je kan zien is het horloge in scherpe staat. Het horloge loopt goed en is ideaal voor iemand zonder berenpolsen. Het horloge heeft vorig jaar nog onderhoud gehad (factuur hiervan wordt meegeleverd).

Voor een fractie van de prijs van een Datejust kan je dit horloge proberen. Ideaal voor iemand die een soortgelijk model wil proberen, niet direct de hoofdprijs wil betalen en toch een gaaf merk aan de pols wil. Heb ik al gezegd dat dit model gebouwd is met o.a. Rolex onderdelen!? Zie kroon en caseback bijvoorbeeld.

Het verplichte rijtje:

Merk en model: Tudor Prince Oysterdate 75203
Diameter: 34 mm
Leeftijd: uit 1986 of 1987
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Feb. 2024
Factuur en/of certificaat: Nope, wel factuur van onderhoud
Originele doos en/of eventuele accessoires: Omdoos, doos, twee leren banden en pouch
Conditie (krassen, werking etc): Gedragen maar in mooie vintage staat. Horloge werkt en loopt prima.
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824-2, automatisch

Mijn vraagprijs is € 1.499,-

Het horloge kan afgehaald worden in Wateringen of Den Haag. Opsturen behoort ook tot de mogelijkheden.

Op enkele foto’s is er een bracelet te zien. Dit is een aftermarked bracelet en krijg je er ook bij. Ik heb dit bewust niet meegenomen in bovenstaand verhaal en in de prijsbepaling aangezien deze niet origineel Rolex is en en de vorige eigenaar deze passend heeft gemaakt d.m.v. een dremel o.i.d. gok ik.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Ik ben geen goede fotograaf maar hierbij de recent/zojuist gemaakte foto’s:

Bedankt voor de aandacht.

Met vriendelijke groet,
TJ

20 likes

Wat geflirt maar nog geen deal. Doe gerust een bod en dan komen we er vast uit. Fijn weekend🌞

1 like

1.399 euro :blush: