TK: Tudor Ranger 39

Te koop:

Merk en model: Tudor Ranger 79950
Diameter: 39 mm
Leeftijd: maart 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2023
Factuur en/of certificaat: beide
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set + EXTRA TUDOR NATO
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen in België (Brussel of omgeving Maastricht)
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede gedragen staat, beide originele Tudor nato’s zijn als nieuw. Niks speciaal op te merken. Hier en daar misschien een haarlijntje.
Soort uurwerk en kaliber: MT5402
Vraagprijs: 2450 euro

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Bedankt voor het kijken!

19 likes

Weer beschikbaar.

Mede HF lid heeft opgemerkt dat er een veegje op de bezel zit bij 3 uur. Dit was me nog niet opgevallen. Op foto, valt het meer op dan bij het dragen, maar het is er wel.
Vraagprijs daarom -100.

Nu 2350.

2 likes

Up!

Up en nu naar 2300.

Up!

2 likes

Up en naar 2200 met één nato-band.
De kaki is wat korter, de zwarte wat langer.
Mij passen ze beide, dus koper kiest.

Up! Een eerlijk bod wordt overwogen.

1 like

Up

Oke, 2140 dan maar. Daarbij 900 onder list voor een Tudor van een jaar oud met bijna 4 jaar resterende garantie.

Omhoog!

1 like

Up!

2 likes

2100 dan maar!

Dadelijk ALLERLAATSTE daling, nu rond 2000. Lager wordt het niet, een lager bod wordt nieet aangenomen en dit is de verkooppprijs,niet de ruilwaarde.

1 like

Up en prijs blijft. Nu in beton gegoten!

Up!

1 like

Up!

Up!

Up

Up!

1 like

Up!