Te koop: Bulova Sport Timer ref. 971
Bulova Sport Timer ref. 971 van 1970. Super strakke en scherpe kast. De sportieve wijzerplaat en oranje secondewijzer en indices springen je tegemoet. Zeker op een oranje bandje oogt deze Bulova veel frisser en moderner dan zijn leeftijd zou doen vermoeden. De kast en het plexiglas hebben hier en daar wat kleine krasjes. De gesigneerde kroon is origineel.
Het uurwerk is een Bulova 11ANC handopwinder. Hij loopt netjes en windt super soepel op. Onderhoudsgeschiedenis is onbekend. Het oranje elastische bandje en donkerblauwe met oranje bandje zijn ingekort. Toen ik het horloge kocht zat het op de Bulova lederen band met gesp, waarvan ik niet weet of die origineel bij het horloge hoort. De band is ook inbegrepen.
Merk en model: Bulova Sport Timer ref. 971
Diameter: 34 mm exclusief kroon
Bandaanzet: 18 mm
Leeftijd: 1970
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: mei 2020
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: geen originele doos, wel lederen Bulova band en gesp.
Verzendkosten of afgehaald: afhalen in overleg of verzending voor rekening en risico van koper
Soort uurwerk en kaliber: Bulova 11ANC handopwinder
Vraagprijs: € 350
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).