TK Vintage Omega Speedmaster Mark 2 - Racing Dial

Te koop: zeer mooie Vintage Mark 2 Racing Dial. In ZEER mooie staat. In september 2009 service gehad met veel nieuwe onderdelen: wijzers, caseback, pushers, glas…
Alle originele onderdelen zijn aanwezig.
Met correcte bracelet type: 1162/1/173, tevens in prachtstaat
Merk en model:Omega Speedmaster Mark 2 - Racing Dial - Type 145.014
Diameter:42
Leeftijd:1969
Papieren, doos en eventuele accessoires: Met factuur van revisie en Omega travel case
Verzendkosten of afgehaald: bij voorkeur ophalen omgeving Antwerpen zodat u deze Mark 2 zelf kan bekijken en keuren.
Conditie (krassen, werking etc): In prachtstaat, zie foto’s. Loopt mooi, houdt goed de tijd en de chrono reset mooi naar 0.
Soort uurwerk en kaliber: 861
Vraagprijs: €3100

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

23 likes

Kleine correctie: service was in september 2018 (niet in 2009). Factuur aanwezig.

Een goed bod mag altijd…

Mooi naast bv een Flightmaster…

7 likes

€2950 voor de liefhebber…

upje…

een goed bod mag ook…

up

Gezien er enkele kleine streepjes op de, overigens originele, wijzerplaat zitten ineens naar de bodemprijs: €2750

3 likes

Heb deze nu toch eens gedragen en gemerkt dat als de chrono loopt ze wel eens durft stil te vallen.
Ook een keer voorgevallen zonder chrono.
Anders anders wel zeer goed de tijd.
Gezien deze dan toch nog wel een nazichtje zal kunnen gebruiken kan de prijs een stuk omlaag.
Dit in acht genomen doe gerust een bod maar hou het wel correct aub

4 likes