TK: Vintage Seiko dresswatch / citizen / dugena

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop uit de lade van Pa, voorzien van een verse batterij deze kleine Seiko in bi-color.

Merk en model: Seiko Quartz
Diameter: 34mm
Leeftijd: jaren ‘80 vermoed ik
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: nieuw gekocht door Pa ooit
Factuur en/of certificaat: neen
Originele doos en/of eventuele accessoires: Zit in een Seiko doos, maar of die er origineel bijhoort weet ik niet
Verzendkosten of afgehaald: beiden mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): duidelijke draagsporen, zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 5Y29-6000 staat op de achterdeksel
Vraagprijs: €75 inclusief verzending?

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Gr. Marc

1 like

Up.

Ter referentie: mijn polsomtrek is ongeveer 20cm, en het horloge past mij, dus voor de meesten onder ons zal de band lang genoeg zijn :slight_smile:

Een leuk bod is altijd welkom.

Gr. Marc

Misschien kan ik het wat interessanter maken met een prijsaanpassing plus een bonus :wink:

Ik heb nog 2 horloges uit de lade van Pa, beiden voorzien van een nieuwe batterij, in een geval zelfs van 2 stuks.

1. Citizen alarm chrono, perpetual kalender, flink wat draagsporen, meerdere tijdzones, 38mm, watch only, leeftijd onbekend, kan nieuwe band gebruiken, wellicht ook een service, datum draait traag door.

2. Dugena dual time quartz, draagsporen, leeftijd onbekend, 2 uurwerken inside, merk onbekend, watch only, ik heb ‘m niet opgemeten sorry.

Alle 3 bij elkaar voor €111,- te koop.

Foto’s zeggen meer dan woorden:

Gr. Marc

Up; een leuke ruil is zeker ook mogelijk, kan Pa ook eens afwisselen.

Gr. Marc

Up.

Ik zie dat de datum op Citizen helemaal niet verspringt, excuus.

Daarom een prijsaanpassing €65 voor alle 3 tezamen.

Gr. Marc

Omhoog, het zijn best leuke horloges.

Gr. Marc

:up:

Gr. Marc

Ze liggen er nog. €35 voor alle 3, dan heeft pa in elk geval de kosten van de batterijen eruit :slight_smile:

Gr. Marc