TK Vintage Universal Geneve White Shadow Roman dial

Te koop

Merk en model: Universal Geneve White Shadow
Diameter: 34,5mm zonder kroon, 38mm lug to lug
Leeftijd: +/- 1970, zo’n 50 jaar dus.
Papieren, doos en eventuele accessoires: Mesh bandje.
Verzendkosten of afgehaald: Beide kan in overleg, verzenden heeft voorkeur
Conditie (krassen, werking etc): Gebruikerssporen rondom, een haarlijntje bij de rechter lug, tussen 5 en 8 minuten. en een oppervlakkig krasje op het glaasje. Wijzerplaat is een klein beetje vergeeld/cremekleurig, het geeft hem een heerlijke vintage look.
Soort uurwerk en kaliber: 1-42 handopwinder uurwerk van UG zelf (inhouse). Windt soepeltjes op
Vraagprijs: 425

Het horloge is heerlijk dun en plat, door de vorm en maat ideaal als dress horloge.
Onderhoudsgeschiedenis onbekend. Houdt de tijd goed, voor zover dat zonder secondewijzer te bepalen is. Afwijking op een dag lijkt minder dan een minuut te zijn.

Portemonnee niet inbegrepen bij verkoop.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

1 like

Misschien iets te hoog ingezet? Pricedrop naar 375. Het horloge ligt al klaar om verzonden te worden.

Upje. Voor €350 kan deze leuke klassieker van jou zijn. Interesse? Stuur me een pm.

Laatste prijsverlaging: €325 inclusief verzenden. Ik hoop deze snel naar een nieuwe eigenaar te mogen sturen.

Vindt deze hier op HF een nieuw baasje? Voor €295 ex verzenden komt 'ie jouw kant op.

Deze gaat hier uit de verkoop. Bedankt HF voor het platform.