TK Vostok Amphibia 020 SE mod

Te koop: Vostok Amphibia 020 mod. Witte SE dial met lange SE wijzers, doorgeschuurde 020 kast waardoor deze een veel hogere afwerkingsgraad heeft gekregen dan normaal (heeft me blauwe vingers gekost). Daarna grondig gepolijst met polijstpasta. Geborstelde 090 bezel welke ronder is gemaakt dan het origineel. Mooi ongedragen bandje (met dus een klein plekje bovenop tussen de lugs). Standaard amphibia deksel en standaard amphibia kroon.

Merk en model:Vostok Amphibia 020

Diameter:40/41mm

Leeftijd: 2 jaar

Papieren, doos en eventuele accessoires:geen

Verzendkosten of afgehaald:verzenden op risico en kosten koper.

Conditie (krassen, werking etc):zeer goede staat. Klein plekje op bovenkant door mij ongedragen bandje(waarschijnlijk langs kast gegaan. Niet zichtbaar bij dragen. Horloge loopt netjes.

Soort uurwerk en kaliber:2416b.

Vraagprijs:100 euro ex verzenden.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

8 likes

UP voor deze zomerse Vostok! Nu incl.verzenden!

UP! €95 incl aangetekend verzenden!

1 like

Upje, 90 incl. Verzenden.

Up! Laatste verlaging €82,95 inclusief verzenden en als extra een 18mm stalen bandje met rechte endlinks (ongebruikt, niet geschikt voor dit horloge, deze Vostok heeft een 20mm bandaanzet)

Up voor deze zomerknaller. Nu met ongedragen isofrane stijl rubberen band en lederen band zoals afgebeeld in eerdere foto’s. Bonus 18mm stalen bandje inmiddels niet meer beschikbaar.

2 likes

Deze advertentie mag gesloten worden. Dank HF!