TK: Vostok Amphibia SE 720B34 (special edition)

Ik blijk toch minder te hebben met Russische horloges dan ik ruim een jaar geleden dacht en daarom mag deze mooie zomerse duiker naar een nieuwe liefhebber.

Te koop, geen interesse in ruil:

Merk en model: Vostok Amphibia SE 720B34
Diameter: 39mm
Leeftijd: 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2023, overgenomen van een gewaardeerd forumlid die zelf het horloge in februari 2023 in zijn bezit kreeg (ik ben de derde eigenaar).
Factuur en/of certificaat: Niet aanwezig.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja, zie de foto’s. Ik heb het horloge gedragen op de gestreepte NATO die je op de foto’s ziet. Deze strap en de bandpennen die er nu op zitten, zijn niet inbegrepen in de koop, je krijgt de standaard topic-style siliconen band erbij.
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk, risico en kosten bij verzending zijn geheel voor rekening koper.
Conditie (krassen, werking etc): Als nieuw, ik heb het horloge sinds vorig jaar maart spaarzaam gedragen, hoogstens 5 keer.
Soort uurwerk en kaliber: Vostok 2415 (automaat)
Vraagprijs: €150,00. Dit is het bedrag dat ik er vorig jaar zelf voor heb betaald.
Ik heb het horloge langer dan 6 maanden in bezit en verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Ervaringen met mij als aan- en verkoper vind je hier.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien je interesse hebt, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

13 likes

Weekend :up:

Woensdag :arrow_up:

1 like

Weekend :point_up_2:

Tweede Pinksterdag :up: Check ook die prachtige gele sunburst :sunglasses:

Woensdag :arrow_up: en vraagprijs :arrow_down: naar €140,00 voor deze zomerse Vostok.