TK: Watchdives x San Martin SN0121T-GA

Te koop

Merk en model: Watchdives x San Martin SN0121T-GA

copy van het inet:
Movement: NH35 [Automatic Mechanical Movement]
Case material : Grade2 titanium
Glass: Sapphire Crystal Glass, AR Coating
Bezel: 120 click unidirectional matte ceramic bezel with BGW9 luminous markers
Dial Color: Matte black and matte blue
Luminous: BGW-9 Blue Light, bezel, Hands and Markers
Crown: Screw-down Crown, With 3D Hexagon Logo
Case Back: Screw-down Case Back, Brushed Process
Strap: grade2 titanium, Brushed Front, Polished Side Bracelet,Width 20mm * 16 mm
The maximum wrist size is 19cm.
Clasp: greade2 titaniumFolding Clasp With Safety, New Fly Adjustable Clasp,With San Martin Hexagon Logo
Water Resistant: 30Bar=300 meters
Watch Dimension: 39mm in diameter
Open dial: 28.5mm
Lug to Lug 47mm
Thickness 12.8mm(including glass)
Band width 20mm
Weight: 100.5g

Leeftijd: 10/2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 12/2023
Factuur en/of certificaat: garantiekaartje (zie fotos)
Originele doos en/of eventuele accessoires: zie foto’s, originele doos, hangtag, extra schakel.
Verzendkosten of afgehaald: 275eur is incl verzending in BE of NL
Conditie (krassen, werking etc): werkt perfect. geen noemenswaardige krassen. kast is krasvrij, deskdive sporen niet uitgesloten.

Vraagprijs: 275eur is incl verzending in BE of NL

top ding in titanium (licht) met een heerlijkje verstelbare clasp zoals zijn ‘echte’ broer heeft wellicht. goed afgewerkt en mooie brushings. zeer goede lume!

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

8 likes